Monday, August 22, 2011

Versorging van siele - koester, ondersteuning, genesing en herstel in die Kerk

Die betekenis van hierdie reemergence van die siel en die ooreenstemmende belangstelling in spiritualiteit is moeilik om te oorskat. Die siel is die vergadering van die sielkundige en die geestelike. Dit beteken dat die siel sorg wat trek op die beste insigte van die moderne terapeutiese sielkunde, asook die pre-moderne begrip en praktyke van die historiese Christelike sorg en te koester, sal nooit weer in staat wees om die kunsmatige onderskeid van die sielkundige en geestelike te aanvaar.'N behoorlike begrip van die siel herenig die sielkundige en die geestelike en die hoof van die aktiwiteite van diegene wat sorg vir die siele van ander in so' n manier dat hulle sorg die diepste vlakke van die volke innerlike lewens raak .

Vir Christelike geestelikes dit hou die moontlikheid van die omkeer van hul marginalisering van die sake van die siel. Die aanvaarding van die onderskeid tussen die sielkundige en geestelike aspekte van die persone wat deur die opkoms van moderne voorgestel wasterapeutiese sielkunde in die kerk geoordeel relevant tot net die geestelike deel van persone. Hierdie uiteindelik gelei het tot die verplasing van geestelikes deur psigoterapeute as samenstellen van die siel. As geestelikes is weer 'n sentrale rol in die versorging te beset en genesing van siele, is dit noodsaaklik dat die psigo-geestelike aard van die siel duidelik verstaan ​​word .

CARE IMPROVEMENT PLUS PROVIDER PORTAL

Christen beraders kan wees in selfs 'n groter behoefte aan die herstel van' n begrip van die siel en sy sorg. Algemene bied 'n vorm van sorg, wat hoofsaaklik uit die moderne psigo-terapeutiese visioene van genesing trek sy rigting, het dikwels Christen beraders gelaat is tastend na maniere om hul geloof in hul praktyk te integreer. Maar een van die foute van hierdie integrasie metafoor is dat dit veronderstel dat die twee dinge wat basies aparte kan deur kreatiwiteit en moeite verbind word. Dit mis die punt dat hulle reeds verbind. Die dinamika van die siel is psigo geestelike, en sy> Moet sorg, deur noodsaaklikheid, geestelike en psigo wees . Christelike professionele geestesgesondheid wat dit durf waag om hulle berading te verstaan ​​as sielsversorging word die moontlikheid van 'n sorg en genesing van siele wat is meer belangrik, geestelike, en duidelike Christelike . En kerke wat dit durf waag om die versorging van siele as 'n sentrale rol in hul bediening te herstel, word die moontlikheid van relevansie wat dikwels ontbreek.

'N behoorlike begrip van die siel hou ook die belofte vannuwe lewe in te blaas Christelike spiritualiteit. Nog 'n gevolg van die aanvaarding van die kunsmatige onderskeid tussen die sielkundige en geestelike aspekte van die persone is' n praktyk van Christelike spiritualiteit wat beklemtoon om God te ken, maar versuim het om te weet self om te beklemtoon. Dit is tragies dat dit het dikwels gelei tot 'n spiritualiteit wat nie gegrond of van kardinale diens in die stof van die totale menswees. Nie net het hierdie faal om ons te omskep in die diepte van ons wese, dit lei ook aan al diegevare wat verband hou met 'n gebrek aan integriteit. 'N spiritualiteit wat versuim om die totaliteit van ons wese te betrek, is onvermydelik' n spiritualiteit wat ons fragmentering bevorder. 'N begrip van Christelike spiritualiteit wat die interafhanklikheid van die diep kennis van God en self bevestig is' n spiritualiteit wat integreer ons in ons dieptes en maak ons ​​geheel en heilig.

* Wat is sielsversorging? *

Die Engelse frase, versorging van siele, het sy oorsprong in die Latyn cura 'n imarum.Terwyl cura is die mees algemeen vertaal as sorg, bevat dit eintlik die idee van beide sorg en genesing Care verwys na aksies wat ontwerp is om die welstand van iets of iemand te ondersteun . Cure verwys na aksies wat ontwerp welstand wat verlore geraak het, te herstel. Die Christelike kerk het histories omhels beide betekenisse van cura en verstaan ​​siel sorg koester te betrek en te ondersteun sowel as genesing en herstel. Maar wat is die fokusvan hierdie sorg en genesing? Sonder om in die akademiese debat wat beset filosowe en teoloë vir eeue, laat ons verstaan ​​siel as 'n verwysing na die hele persoon, insluitende die liggaam, maar met spesifieke klem op die innerlike wêreld van die denke, gevoel, en bereid is.

Versorging van siele kan dus verstaan ​​word as van die versorging van persone in hul diepte en totaliteit, met besondere aandag aan hul innerlike lewe . Dit kan nooit bereik word deur ignoreer 'npersoon se fisiese bestaan ​​of die eksterne wêreld van gedrag. Reg verstaan, siel sorg koester die innerlike lewe en die uitdrukking van hierdie innerlike lewe lei deur die liggaam in die eksterne gedrag. Die onlangse reemergence van belangstelling in die siel en sy sorg is een van verskeie werklik verrassende ontwikkelings van die laaste dae van die 20ste eeu.

Gelei deur Thomas-Moores multi-jaar die beste verkoper, die versorging van die siel, uitgewers, TV-produsente, praat-show leërskare, enberaders vinnig erken die veranderende zeitgeist en haastige pogings te accommodate.1 die huidige artikel sou nie gewees het versoek of 'n dekade gelede gelees. Maar die siel is terug in die mode en sy sorg 'n saak van belang vir miljoene mense in die post-moderne Weste. Dit is wat dit beteken om te praat van die versorging van siele as die versorging van persone in sy totaliteit. Liggaamlike sorg versorging van die innerlike mens kan insluit, maar nie doen nie, ongelukkig altyddoen so. Sielsversorging kan egter nie nalaat kommer vir die hele persoon liggaam, siel, en gees.

Omgee vir siele is wat omgee vir mense op 'n manier wat nie net hulle daarvoor as mense nie, maar wat hom besig hou en aan te spreek hulle in die diepste en mees diep menslike aspekte van hul lewens. Dit is die rede vir die prioriteit van die geestelike en sielkundige aspekte van die persone se innerlike wêreld in die sorg van siel. Dit is hierdie aspekte van ons lewens wat ons merk eiesoortige as menslike.Maar 'n ware sielsversorging is nooit uitsluitlik gefokus op een aspek van' n persoon wat tot die uitsluiting van alle ander. As sorg waardig siel sorg genoem te word, moet dit nie spreek dele nie fokus op die probleme nie maar twee of meer mense met mekaar aan die einde van die kweek en groei van die hele persoon betrek .

* Die rigting van die herstel van die Christelike sielsversorging *

Oor die loop van sy lang geskiedenis het Christelike sielsversorging het gewisseluitdrukkings, maar was nog altyd 'n sentrale deel van die lewe en missie van die kerk. Hersiening van hierdie geskiedenis, Clebsch en Jaekle daarop dat sodanige sorg vier primêre elemente genesing, ondersteuning, versoen, en guiding.2 Genesing behels pogings om ander te help sommige waardedaling en beweeg na heelheid te oorkom betrokke. Hierdie genesende pogings kan fisiese genesing sowel as geestelike genesing behels, maar die fokus is altyd die totale persoon, geheel en heilig. Sustaining verwys na dade van omgee om te help om 'n persoon seer verduur en oorbrug' n omstandigheid wat herstel of recuperatie is óf onmoontlik of onwaarskynlik. Reconciling verwys na pogings om gebroke verhoudings te herstel, en die teenwoordigheid van hierdie komponent van sorg is 'n toonbeeld van die gemeenskaplike, nie net individuele aard van die Christelike siel sorg.

Ten slotte verwys, te lei te help om mense wyse keuses maak en daardeur te groei in geestelike volwassenheid. Christene op soek na> Sorg vir die siele van ander gehoor het belydenisse, bemoediging en raad wat gegee is, aangebied troos, geneem aksies om die gemeenskap te beskerm teen eksterne en interne bedreigings, verkondig preke, boeke geskryf en briewe, besoek mense, ontwikkel en uit te voer hospitale, georganiseerde skole en aangebied onderwys, en wat betrokke is in die sosiale en politieke aktiwiteite. Al hierdie en nog baie meer dinge het onderneem om die einde van dit wat John McNeill beskryf as die aanbieding van alle mense is volmaak in Christus God.3 Dit dui daarop dat die oorkoepelende doel van die Christelike siel sorg kan beskou word as geestelike vorming, die vorming van die karakter van Christus in sy mense.

Twintigste-eeuse siel sorg geword het vernou deur 'n sielkundige reduksionisme en af kapt deur kliniese gesigte van die persone en hul behoeftes. Care is grootliks oorskadu deur genesing as beide geestelikes en leke is verplaas deur beraders as die voorkeur-> Verskaffers. Maar Christelike siel sorg is veel groter is as die kuratiewe aktiwiteite wat verband hou met die moderne kliniese geneeswijze. 'N herstel van die outentieke Christelike siel sorg vereis' n waardering van sy distinctives en 'n herbevestiging van die sentrale plek wat dit verdien in die lewe van die kerk. Eerste stappe na so 'n herstel begin met' n begrip van die volgende ses kenmerke van 'n Christelike versorging van siele:

1. Christelike sielsversorging is gerigteenoor ander, nie onsself nie. Op hierdie punt Christelike sielsversorging staan ​​in skrille kontras siel sorg dat soveel geld gekry het om te pop in die laaste dekade . Terwyl ons het 'n verantwoordelikheid om te sorg vir onsself en vir die wat omgee om die diepste uithoeke van ons innerlike lewe aan te spreek, is dit verwar net die begrip van die antieke verantwoordelikhede van curanI amarum om dit te beskryf as die siel sorg. Die geskiedenis van die Christelike siel sorg maakduidelik dat die versorging van siele is 'n Christelike wet van naaste-liefde . Toe Jesus het geleer dat ons ons naaste moet liefhê soos onsself, was hy 'n punt oor die sorg van ander, nie sorg van die self . Die beginsel van self sorg implisiet in dit, maar dit is nie sy wese . Noukeurige aandag aan die kinders innerlike lewe is 'n onontbeerlike voorvereiste van omgee vir die siele van ander. Dit is egter nie die kern van die Christen se begrip van die versorging vansiele.

2. Christelike sielsversorging is normaalweg verskaf word deur middel van die dialoog binne die konteks van 'n verhouding. As sodanig, Christian siel sorg is nie iets wat ons aan mense doen . Dit is eerder iets wat ons doen met hulle. Wanneer so 'n dialoog volg die patrone van Jesus siel sorg, nooi keuses, maar is nooit dwang of manipulerende, bedryf van' n eksplisiete morele konteks, maar is nooit moralistiese of veroordelend, en voldoen aan mense waar hulle is deur 'naanbieding van die self wat hoogs individueel is. Daar is niks maklik oor sulke dialoog. Dit is nie verwar word met die debat, onderrig, prediking, bespreking, berading, of selfs 'n eenvoudige gesprek. Dialoog vereis 'n diep verbintenis met' n ander persoon dat eer sy of haar individualiteit, apartheid, en die waarde. Dialoog is die heilige plek waar ons ontmoeting die geskiedenis van die Christelike siel sorg, maak duidelik dat die versorging van siele is 'n Christelike daad vannaaste-liefde jy in die ander, 'n ontmoeting wat altyd die potensiaal vir die groei en verandering van beide partye hou. Niks is minder waardig is van wat genoem dialoog. Niks anders kan as voldoende dien as die medium vir Christelike siel sorg.

3. Sielsversorging dialoog nie fokus op sommige eng geestelike aspek van persoonlikheid nie, maar die hele persoon adresse. Terwyl dit gee voorrang aan die koester van 'n geestelike bewustheid en reaksie, is dit so deur te fokus op die rykpsigo met tussen deur geestelike tapisserie van gevoel, denke, en bereid is wat die innerlike lewe maak. Omdat die fokus van sorg is die hele persoon, is dit ook van kardinale bekommerd maak vir die uitdrukking van hierdie innerlike lewe in die eksterne gedrag .

4. Christelike sielsversorging funksioneer binne 'n morele konteks. Nie net moet dit geassosieer word met liefde, vergifnis en genade, dit moet ook 'n geleentheid bied vir morele ondersoek in te stel na hoe die lewe moet geleef word. Dit maak nie sielsorg dieselfde as morele onderrig en seker maak dit nie sinoniem met 'n morele oortuiging. Sal egter die siel kapelaan wat poog om aan te bied as 'n Christen verstaan ​​dat so' n sorg moet ruimte vir morele besinning insluit. Moraliteit is 'n diep deel van al van die menslike lewe. Daarom, morele oorwegings behoort in die hart van sorg vir ander is bedoel om lewensverrykende.

5. Christelike sielsversorging is bekommerd oor die gemeenskap, nienet individue. Voorbereiding vir die neem van dié verantwoordelikhede binne die gemeenskap en die uitleef van 'n mens se lewe binne hierdie konteks is deel van die doel van die Christelike siel sorg. Christelike sielsversorging fokus op die individu as 'n deel van' n netwerk van verhoudinge. Die individu is van die uiterste belang. Dit is egter die individuele as net in staat om ten volle en uniek 'n self in' n verhouding verstaan. Christen siel sorg hierdie sosiale en gemeenskaplike raamwerkernstig op.

6. Ten slotte, Christian siel sorg is veels te belangrik beperk word tot die beraders of enige ander een groep mense . Berading hou 'n belangrike plek in die breë spektrum van sielsversorging aktiwiteite, maar goed verstaan ​​het, siel sorg kan nooit beperk word tot hierdie genesende of probleem fokus . Christelike sielsversorging word aangebied deur knip nots, gades, onderwysers, skrywers, vriende, predikante, geestelike direkteure, beraders en psigoterapeute, en 'n breëverskeidenheid van ander. Geen een groep bo die ander. Elke vul 'n nis, en elke is moontlikhede van sorg bekostig nie beskikbaar vir ander.

Kerke wat poog om die versorging van siele om te herstel as 'n sentrale deel van hulle bediening nodig het om te begin deur te verseker dat die bestaan ​​van' n voldoende grondslag van die gesin en die onderlinge sorg. Ander, meer gespesialiseerde vorme van sorg (soos berading en geestelike rigting) bou op die sorg wat deur familie envriende. Wat ook al die vorm daarvan, maar is sielsversorging gefasiliteer deur 'n begrip van die eise van die dialoog, die psigo geestelike dinamika van die siel, en maniere van die koestering van' n geestelike reaksie in ander.

Gemeentes wat 'n groot persentasie van hul lede wat dit doen goed gemeentes van beide groei en genesing, sorg en genesing. Herstel van die rykdom van die historiese Christelike siel sorg nie eis dat ons ignoreer die winste wat verband hou met die opkoms vanterapeutiese siel sorg. Dit beteken egter die vraag dat ons nie ons sorg beperk tot kliniese en terapeutiese vorme van betrokkenheid of die gee van sodanige sorg vir beraders of ander opgelei in die kliniese terapeutiese kuns en wetenskap . Christen beraders het soms uitgedaag om die kerk om 'n terapeutiese gemeenskap. Ek wil voorstel dat ons moet meer versigtig met ons metafore. Hier is terapeut gids vir jou hulp.

Hoewel die genesing ministeriesvan die kerk het dikwels is verryk deur die inlywing van berading insigte en aktiwiteite, het dikwels die siel sorg dat dit aangebied is vernou. Berading is nie die kern van die bediening van die kerk. Die kern van die Christelike bediening is siel sorg. Kerke nodig om gemeenskappe van sorg, Christian sielsversorging te word . Christen beraders kan help om die kerk te verstaan ​​aspekte van so 'n sorg, maar ons moet versigtig wees om nie te lê die kliniese standaarde vanterapeutiese sorg op dit. Niks is meer belangrik as die agente van God se sorg vir mense in hul diepte en totaliteit, met die klem veral op hul innerlike lewe. Kom ons doen wat ons kan soveel sorg aan die hart van die Christelike kerk te herstel.

Versorging van siele - koester, ondersteuning, genesing en herstel in die Kerk

CARE IMPROVEMENT PLUS PROVIDER PORTAL

0 comments:

Post a Comment